tirsdag 4. mai 2010

Liten frøken

3 års bildene av vesla er knipset og redigert - og bloggen er igang igjen ! :)





Hannah
var flink og viste seg fra sin beste side denne dagen ,
og jeg fikk frem både smil og go-blikkene ,
samt de mer tankefulle og alvorlige uttrykkene .......
***
Etter en lang bloggepause -
håper jeg at jeg klarer å finne frem til inspirasjonen igjen og få blogget litt flere bilder igjen fremover....
Den vakre våren er her - og bare det burde være kilde nok til inspirasjon...
Vi sees !




7 kommentarer:

  1. Kjekt å sette i gang bloggen igjen, pauser kan være en god ting.

    Nydelig liten frøken og flotte bilder. Det siste er min favoritt, pga. smilet...:)

    SvarSlett
  2. Så nydelig jente- for et blikk!! Flotte bilder, gleder meg å se flere:)

    Camilla

    SvarSlett
  3. YES! Du er i gang igjen! :jippi: Knallfine bilder! Og du - om du skulle føle for det, så er tilbudet fremdeles ved lag. ;)

    SvarSlett
  4. Nydelig fotografering. Kjempefine portrettbilder. Takk for at du deler med oss, og sprer motivasjon og inspirasjon til selv å gå ut og forsøke ta bedre bilder

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder...du har virkelig klart å fange øyeblikket.
    klem...Ellen

    SvarSlett