søndag 22. mai 2011

17 mai 2011

VEL BLÅST ! ;)

Sånn skal man se ut etter en real 17 mai feiring - når isen er fortært , lekene er lekt og den hvite strømpebuksa er alt annet enn hvit , samt et fint lite skrubbsår på kneet !!

Hipp Hurraa !!
:)

(Siden jeg har litt trøbbel med speilreflekskameraet mitt for tiden - ble 17 mai bildene i år tatt med et dårlig Olumpus digitalt kamera. Er ikke superfornøyd med hverken skarphet eller farger her - selv om jeg har prøvd å skarpe det litt , samt økt litt på farge metningen ......)

6 kommentarer:

  1. Haha! Ja det var 17.mai jenta si det! ;))
    Herlig bilde Liv Elin. =)

    SvarSlett
  2. Guri malla for noe bilder..Du er bare så flink.Jeg nyyter å se!

    Takk,takk og klem,klem.

    SvarSlett
  3. Veldig bra bilde Liv Elin! Sier myye om en aktiv nasjonaldag!

    SvarSlett
  4. Så kjekt å sjå bilete og lese bloggane dine:-) Takk for sist, det var veldig koselig. Fint å kunne følge kvarandre litt, sjølv om min blogg ikkje er ein kvardagsblogg på same måte;-) Ikkje så ofte innlegga kjem for tida, for å sei det sånn. Du verden så flink du er å ta bilete! Drøymer om kamera, eg. Skal linke deg til hos meg når eg kjem heim frå østlandstur! Klem frå meg:-)

    SvarSlett